milavida

it's all about what's happening to me. then and now. past to present. any thoughts i have in mind. any words i want to speak out. plainly anything at all... if you wish, just read 'em out loud. hi3...

Saturday, April 09, 2005

Hello Fara!!!

Akhirnya gw bikin blog juga. Dan akhirnya gw cukup punya keberanian buat nulis lagi. hm... menulis. kebiasaan yg udah cukup lama gw tinggalin. bahkan sepotong puisi aja sulit banget buat gw hasilkan. apa emang kreatifitas gw udah mati karena kerjaan? mudah2an nggak.
tapi kenapa yah gw selalu ga pede untuk memperlihatkan tulisan gw ke orang lain? makanya butuh waktu yg cukup lama buat gw untuk memutuskan kalo gw berani bikin blog.
ah sudalah. yg penting sekarang gw udah bikin!

anyway, this is my last day at deka. i finally decided to go back to my passion in life. no, not singing you fool! my other passion; advertising. hehehe... I'm really really looking forward to it!

hey, gtg now! i have my last job here. giving a brief. so, see you later!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home