milavida

it's all about what's happening to me. then and now. past to present. any thoughts i have in mind. any words i want to speak out. plainly anything at all... if you wish, just read 'em out loud. hi3...

Sunday, October 09, 2005

ketika aku "jatuh" ke dalam cintanya

ketika aku jatuh cinta

aku memuja hadirnya
aku meng-indahkan wujudnya
rasanya tak ada yang setara dengannya
demikian aku mencintanya

ketika aku menulis di atas lembaran kertas di bukuku yang baru
setiap huruf melafalkan namanya
inspirasi darinya tak pernah terbuyarkan oleh buntunya otakku
mulutku tak kering oleh ucapan tentangnya
demikian aku mengagungkannya

aku ingin dicintanya
ingin dimiliki oleh kasih sayangnya
demikian aku mendamba kehadirannya
di setiap nafas yang terhela

(FAY. 01.49pm)
andai saja aku bisa menemukan seseorang yang bisa kucinta seperti aku mencintaNya.
dedicated to: My Rabb and my future hubby

1 Comments:

Blogger Gary said...

Google launches RSS reader
Snuck into beta release over the weekend, Google has launched Google Reader , its own Ajax based take on RSS readers.

Just out blog surfing. Interesting perspective, thanks for the words of wisdom!

See ya

----------------------------
Ever want to be a radio deejay It’s EASY! It’s FUN. It's FREE! Come check out my blog sometime.

1:56 PM  

Post a Comment

<< Home